Vrátenie tovaru a reklamácie

VRÁTENIE TOVARU

Nesplnil objednaný produkt Vaše očakávania? 

Nevadí, nenosené* produkty môžete vrátiť až do 100 dní od doručenia.

*Produkty vyskúšané v pohodlí domova nie sú považované za nosené.


Vrátenie tovaru v 3 krokoch:

1. Vytlačte a vyplňte  formulár na vrátenie tovaru

2. Zabaľte tovar, ktorý vraciate. 

Tovar, ktorý chcete vrátiť dobre zabaľte, použiť môžete aj pôvodný obal. Do balíka vložte vytlačený formulár na vrátenie.

3. Odošlite balík jedným zo spôsobov:

- ZADARMO cez Zásielkovňu (Packeta)

Balík odovzdajte na pobočke Zásielkovne a personálu nahláste kód: 98135122. Personál Vám vydá potvrdenie o jeho prijatí. Kompletný zoznam pobočiek Zásielkovne nájdete na http://www.packeta.sk/pobocky.


- Kuriérom DPD ( s poplatkom 3,90 € )

Objednajte si kuriéra DPD na stránke: https://www.elbeza.sk/objednaj-dpd. Štítok na spätnú zásielku dovezie kuriér DPD so sebou. Táto služba je spoplatnená sumou 3,90€ a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar. 


- Inou dopravou (na vlastné náklady)

Môžete vrátiť tovar aj prostredníctvom nejakého iného dopravcu. Po vyplnení formulára pre vrátenie tovar zabaľte a odošlite ho na vlastné náklady na adresu:

ELBEZA – SEBA.SK, s.r.o.

J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA), 02001 Púchov 

Tovar neposielajte na dobierku. O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.

Dôležité upozornenia

  • Tovar vrátený nad rámec zákonnej lehoty (14 dní) nesmie byť nosený alebo poškodený. Je potrebné doručiť ho v originálnom balení s pôvodnými visačkami a certifikátmi.
  • Nie je možné odstúpiť od zmluvy u tovaru, ktorý bol vyrobený alebo upravený podľa želania spotrebiteľa (zákazková výroba)

Vrátenie peňazí

Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nebude to však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na našu adresu a následnej kontrole vrátených položiek.


VÝMENA TOVARU

Využite prosím postup rovnaký ako pri vrátení tovaru vyššie. Vo formulári na vrátenie tovaru však vyplňte možnosť výmena tovaru. V prípade, že cena zamieňaného produktu bude vyššia, cenový rozdiel Vám naúčtujeme v dobierke. V prípade nižšej ceny Vám cenový rozdiel vrátime na účet.

Niečo nie je jasné? Neváhajte nás kontaktovať


REKLAMÁCIA

Aj keď je našou snahou ponúkať len kvalitný a originálny tovar od svetových spoločností, pokaziť sa samozrejme môže hocičo. Napriek tomu, že percento reklamácií je nízke, je našou snahou vyriešiť všetky reklamácie čo najrýchlejšie (väčšinou do niekoľkých dní). V prípade, že reklamovaný tovar musíme poslať výrobcovi (resp. dodávateľovi), reklamačná lehota môže byť dlhšia (max. 30 dní odo dňa doručenia tovaru).
Záruku na tovar máte u nás rovnakú ako v kamennom obchode. Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov

V prípade reklamácie Vás prosíme o zaslanie reklamovaného tovaru, spolu s faktúrou a vyplneným reklamačným listom na našu adresu:

SEBA.SK, s.r.o.

J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA)

020 01 Púchov

Slovenská republika

Tovar odporúčame poslať doporučene. Tovar prosím dobre zabaľte, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodil. Tovar neposielajte na dobierku.

Reklamácia sa vzťahuje na výrobné vady tovaru, ktoré má tovar pri prevzatí alebo ktoré sa objavili v priebehu záručnej doby Reklamácie sa nevzťahujú na bežné chemické javy zmienené nižšie a prípady uvedené v obchodných podmienkach v odseku 6.

Reklamácia sa taktiež nevzťahuje na tieto javy:

Oxidácia (černanie) striebra nie je výrobná vada. Jedná sa o prirodzenú reakciu spôsobenú výskytom chemických látok v ovzduší, užívaním niektorých liekov a kontaktom s kozmetickými prípravkami. K čisteniu strieborných šperkov využívajte prostriedky k tomu určené alebo si dajte šperky vyčistiť v zlatníctve.

Černanie (zmena farby) zlata nie je výrobná vada a vyskytuje sa pomerne často , vo väčšej miere sa potom vyskytuje u detí, resp. detských náušníc. Černanie alebo zmena farby zlata v oblasti, kde je zlato v kontakte s pokožkou, je spôsobené reakciou zliatiny zlata na kyseliny obsiahnuté v pote osoby, kt. náušnice (alebo iný zlatý šperk) nosí. Nakoľko 14-karátové zlato obsahuje aj iné kovy (v prípade žltého zlata to býva striebro, niekedy aj meď, biele zlato obsahuje okrem striebra aj nikel, palladium a platinu, príp. mangan), tieto kovy môžu niekedy citlivo reagovať na prítomnosť kyslého potu a následnou chemickou reakciou dochádza k vyzrážaniu oxidov striebra (alebo ďalších spomenutých kovov) na povrchu zlata v podobe tenkého tmavého povlaku (niekedy môže mať hrdzavú farbu). Intenzita akou náušnice môžu sčernieť závisí od konkrétneho zloženia potu danej osoby. Ďalej na ňu môžu vplývať veci ako očkovanie, užívanie niektorých liekov, určitá kozmetika, zvýšená teplota atď.

Černanie (zmena farby) zlata nie je výrobná vada, a teda nepodlieha reklamácii, nakoľko zmenou farby nedochádza k poškodeniu zlata a dá sa jednoducho odstrániť vyčistením ultrazvukom v klenotníctve.

Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Pri nosení šperkov dodržiavajte pokyny pre starostlivosť o šperky, ktoré si môžete prečítať na tejto stránke.